Franciaország célja egy kampány, amelyben felszólítja a turistákat, hogy kerüljék el a népszerű célpontjaikat. Ennek célja, hogy elkerüljék a tömegturizmus növekedését.
Franciaország tervezi, hogy közösségi médiás influencerek segítségével ösztönözze a turistákat arra, hogy távol maradjanak a legnépszerűbb francia úti céloktól. Az ország új kampánya a kevésbé ismert desztinációkat fogja népszerűsíteni, hogy új helyeket mutasson be a látogatóknak - írta az Express.
2019-ben, a világjárvány előtt több mint 90 millió nemzetközi turista látogatott Franciaországba, amivel megszerezték a világ leglátogatottabb országa címet.
A legnépszerűbb helyszínek közé tartozik többek között Mont Saint Michel, illetve a Netflix Emily Párizsban című sorozatában szereplő helyszínek.
A párizsi idegenforgalmi hivatal előrejelzése szerint csak idén több mint 37 millió látogató fog a fővárosba utazni. A város leglátogatottabb látványosságai közé tartozik az Eiffel-torony, a Louvre Múzeum és a Versailles-i kastély.
Olivia Grégoire, Franciaország idegenforgalmi minisztere kifejtette: "Az ország látogatóinak 80 százaléka csak Franciaország mindössze 20 százalékát fedezteti fel. A kampány célja az egész éves és az egész országra kiterjedő turizmus népszerűsítése." Hozzátette: a túlzsúfolt népszerű helyszínek "fenyegetéssé" váltak a környezetre és a lakosok életminőségére nézve.
A kevésbé ismert úti célok népszerűsítése mellett az ország "de-marketing" kampányokkal is próbálja elriasztani a turistákat, amelyek során fényképeket osztanak meg a túlzsúfolt turisztikai célpontokról.
A Z(s)eppelin Utazási Iroda is szervez utakat Franciaországba, bővebb információkat az alábbi linken tekinheti meg.
Forrás: Turizmus.com
Black Friday a Z(s)eppelinnél: foglaljon ünnepi utat kedvezményesen!